Sunday 28 August 2016

Even nagenieten..

Zo..even lekker onderuit, bakje koffie erbij en nog even nagenieten van al dat moois.


Gisteren met Bea van onze Bee groep naar de Tentoonstelling geweest van het Quiltersgilde. 
Terwijl de terrasjes buiten bomvol zaten, was het in de Grote Kerk van Breda heerlijk toeven.


Wat een prachtige werkstukken allemaal..

leuke,
mooie,
grappige,
inspirerende, 
overweldigende,
kleine en hele grote,
mooie door eenvoud 
of juist heel ingewikkeld,
maar een ding hebben ze gemeen,
het zijn stuk voor stuk unieke kunstwerken.
Petje af voor alle quilt(st)ers en bedankt voor het insturen zodat wij er allemaal van konden genieten!

Heb niet heel veel foto's gemaakt maar deze quilts vond ik zelf erg mooi:

" Gedragen" van Marjolein Peters, Oosterhout

"Midwinter hoornblazers" van Nelleke Kooij, Almelo

"Zonsopgang" van Carolein Kasse, Breda

We hebben echt genoten, het was een geweldige dag, 
en onderweg terug naar de auto nog even een heerlijk ijsje gehaald bij de ijsboer..

en of ik nog inspiratie opgedaan heb?
Ja, tuurlijk en ook weer heel erg veel zin ook..mijn vingers jeuken alweer om wat te gaan maken,
nou ja, eigenlijk moet ik zeggen AFmaken.. :-)
En wat betreft iets nieuws voor in de nabije toekomst lijkt het mij wel een leuk idee om dit eens een keertje uit te proberen, de confetti techniek

"Trouw" van Hanneke Nijsse, Kapelle
 Zo..de koffie is inmiddels op..
ik kruip nog even achter het naaimachientje!

Tot de volgende keer!
Essie



No comments:

Post a Comment