Tuesday 29 September 2015

(Almost) Finished!!

I've been busy,
Ben druk bezig geweest, 


putting on the final touches on my quilt, adding beads and applique pieces..
met de puntjes op de 'i' van mijn quilt, er zijn kralen aangezet en vierkantjes geappliceerd..

And then some final quilting..
Toen de laatste stukjes doorgequilt..





Squared the quilt and finally I could put the binding on! Yeah!
Now only a tunnel and a label to do and then it is really, really finished..;))

De quilt netjes recht gesneden en toen mocht eindelijk de bies eraan!! Jippie!
Nu alleen nog de tunnel aanzetten en een label maken en dan istie echies klaar..;))




Finally as promised a few pictures of the exhibition of quilts from Colorminds held in the "Bergkerk" in Deventer. Here is a small selection:
 
Tot slot had ik vorige keer beloofd nog een paar foto's te laten zien van de tentoonstelling van Colorminds in de Bergkerk in Deventer.
Had er minder foto's gemaakt dan ik dacht, hier is een kleine selectie:

Let the sunshine in II - Marjolein van Wijk

(forgot to write down who made this)

Golden Gate Bridge - Nienke Smit
Detail

Keep Faith - Marjolein van Wijk


'till next time!
Essie



1 comment:

  1. Je gaat goed met je quilt Esther.. Kan ie naar Maastricht, lekker weer klaar. Wat een mooie quilts heb je gezien. Sommige een beetje te modern voor mij maar smaken verschillen natuurlijk.
    Ik kreeg vanmorgen het mailtje terug naar. Het winkeltje. Heb ik,het adres toch niet goed onthouden. Ik ga er misschien vandaag nog even langs,
    Fijne dag!!

    ReplyDelete